Chocktillstånd.

Fick nytt jobb för en halvtimme sen. Känns helt overkligt. Mår lite illa. Jag är så trogen mot mitt jobb, jag är mitt jobb. Att nu helt plötsligt byta till något helt annat. Stört. Känns som att hoppa bungyjump - asläskigt och laddat med dödsångest, även om man innerst inne vet att man överlever och att det kommer vara skitkul när man väl kastat sig ut. Om inte linan går av...

Så från att vara respekterad bankman, låneexpert och besswerwisser. Till att inte kunna något, bli omskolad till att sköta en coffeeshop - göra grymma cappuccinos och samtidigt fixa budgetar och ta hand om personal. Jag har en spännande sommar framför mig. Mina älskade systrar på banken kommer att vara saknade, men de har lovat att komma och äta frukost hos mig!

Hej, Evelina heter jag. Chef för Espressohouse.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback