Aussie - hur har jag levt utan?

Köpte mig Aussies 3 Minute Miracle, en inpackning som haft samma recept i 30 år och tydligen ska vara skitbra. Vunnit massa priser och Vouge prisar den till skyarna. Detta har jag tagit reda på efter att jag köpt och provat den. Tänkte att jag ville prova något nytt och jag vet att Maria sa en gång för längesen att Aussie skulle vara jättebra. Luktade skitgott så haffade mig en flaska på Rusta. Körde en inpackning, var på fest och gick hem i regnet med massa stylinggrejjer som gjorde håret jättesnuskigt. Fick ta och tvätta det igen innan jag gick o la mig. När det var lite handdukstorkat så masserade jag in krämen i nedre halvan av håret och sov med, sen hade jag det i hela söndan, det blev inte så äckligt som det brukar bli av balsam och inpackning, utan kändes som det var nån stylingprodukt i bara, syntes inte. Hade ju ingen anledning att skölja ur det så det var bara att ha i. Nu imorse tvättade jag håret som vanligt och blåste det torrt. Men det var som nån bytt ut håret på mig! Det ruffiga slitna underhåret låg lent och fint, topparna var mjuka och fräscha, kändes nästan nyklippta - dessutom hade jag världens glans på håret utan att det låg platt och tråkigt. Kändes starkt och friskt, inte varje dag med mitt tunna hår.

Jag är helt frälst, nästa gång jag åker dit ska jag köpa hem fem flaskor haha, billigare än inne i stan - typ 60-70kr/flaska. Finns på Åhlens för några tior mer. Det är det absolut bästa jag använt till mitt hår!

Kan verkligen rekomendera det till alla med slitet hår, speciellt om man har så långt och hopplöst hår som jag som man vägrar att klippa av sig:P


Kommentarer
Postat av: Maria

Erkänn, erkänn bästa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback