Ripping it

Sådärja, blev en mil med ganska hög belastning på motionscykeln, svetten pumpar ganska bra nu!
Tog en kaffe innan bara för att få upp förbränningen, träning med lite koffein i kroppen innan frukost håller förbränningen uppe hela dagen! Svärmor skulle komma förbi i eftermiddag, får väl se om hon är kvar när jag kommer från jobbet, annars blir det gym ikväll. Är hon kvar får jag ta en mil till på cykeln innan läggdags, skönt! Kanske blir båda. Har tre dagar på mig att rippa kroppen så gott det går.

Har inte gått ner nåt i vikt direkt men känner mig tightare och spänstigare. Blir till att aktivera sig på semestern, klättring, springa på stranden, simma och testa hotellgymmen står på agendan. På cykelsemestrarna brukar man ju inte direkt behöva tänka på sånt haha:P

Sitter lite i valet och kvalet hur jag ska lägag upp kosten, jag har ju cellskräck som inte går så bra ihop med flygplanstoaletter så jag hade en tanke på soppor hela veckan nu för att minska risken för att behöva göra nummer två på 10.000 meters höjd. Något jag alltid klarat mig utan men jag har ju inte gjort så långa flygningar innan...
Men jag är sugen på knäckemacka. Mm, får nog bli knäcke och kaffe till frukost, kanske emd lite äggröra på. Proteinboosta lite för dagen. Sen iaf på onsdag köra soppor? Väl i Thailand kommer jag äta konstant, mm massa skaldjur, fisk och goda bakelser som Foki alltid bloggar om haha!

Nejni, först och främst måste jag faktiskt duscha nu.



Proviantering i Prag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback