Onsdag: nu vänder veckan!

Efter jobb och massa semlor igår så fick jag lite ny energi, drog en snabbis via Classe och Sy&Sticka för att inhandla attiraljer till köket, ojoj kommer bli såå fint när det är klart!

Tog en sväng på gymmet, vilket resulterade i att jag knappt kom ur sängen imorse=/ Skulle tränat idag med men det fanns verkligen ingen energi, så jag låter musklerna vila till ikväll iaf. Blir nog bara kondition då för armarna är lite spaghetti nu faktiskt!

Lagom till jag kom hem så dök familjen Andersson/Johansson upp med sitt lilla husdjur Leo! Blev lite tacofiesta... okej ganska mycket... men det är ju så gott! Fick användning för Zions Bia-bädd också, tänk va bra att placera bebisar i, höga mjuka kanter och helt klätt i galon, bara att torka av v. spyor!

Leo fick lära sig att sitta, skitkul tyckte han!

 

Nu ska jag ta och fixa mig lite frukost, har en ansiktsmask i ansiktet, blir till att se ett avsnitt Greek nu innan jobbet. Tillbaka till verkligheten efter det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback