Last day

Ojojoj. Nu känns det verkligen.
Uppe med tuppen, laddar ner ett avsnitt Gossip Girl - hoppas att det inte är fejk bara, då blir jag ledsen:/ Ska hoppa upp på motionscykeln en mil till det och sen om inte klockan hinner bli för mycket så sticker jag iväg till gymmet och lyfter lite skrot:D

Blev en mil på cykeln innan läggdags igår, behövde det för hoppsan vad lätt det slank ner lite chips efter jobbet!
Skärpning efter Thai! En gammal kompis bad mig bli hennes PT i vår så då måste jag ju föregå med gott exempel:D

Ikväll packar vi, stört! Sen bestämde vi oss för att hålla oss vakna tills långt in på natten så att vi slocknar som ljus på planet imorgon kväll. Skööönt. Gjorde likadant när vi skulle hem från Egypten, var vakna kanske 1 av 5 timmar på planet. Hur skönt som helst, beställde in kaffe och dammsugare när vi vaknade till. Fikade lite och sen helt plötsligt så landade vi! Nu är det ju längre flygning men det är ju nattetid så mer naturligt att sova. Så hoppas fan att det inte är någon som stör!

Shit jag kommer inte kunna koncentrera mig idag!


Kommentarer
Postat av: Matilda

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback