Inte många dagar kvar

Nervositeten har konstigt nog inte infunnit sig än. Jag tror nog inte att jag riktigt fattar att vi ska åka till andra sidan jorden. Allt har varit så jävla jobbigt senaste månaden, tjöt en stund på jobbet igår, tjöt när jag skulle sova. Det är skitjobbigt att tjuta så mycket. Mormor ligger på sjukhuset med hjärtsvikt och vatten i lungorna, de har sagt att hon kommer bli bra men med allt som hänt får jag dödsångest. Igår när jag skulle sova blev det för mycket, kunde inte andas, tänkte på Zion. Saknar honom så mycket att det gör ont i hela mig när jag tänker på honom. Det börjar sjunka in att han aldrig kommer tillbaka. Han kommer inte komma och krypa upp i sängen brevid mig när jag ska sova. Fan nu väller tårarna upp igen.

Måste fokusera på det positiva nu!

Körde 1½ timme på Sats igår, rygg, mage, armar och kondition. Inte riktigt nöjd med min insats, var lite seg så orkade inte engagera mig så mycket. Sprang mig slut i intervaller, men när jag kört min halvtimme på bandet hade jag fortfarande lite energi kvar. Benen skakade inte sådär som de ska göra! Men jag ökade på motståndet lite på magmaskinerna, har fått jättebra styrka i magen nu faktiskt. Det som var skittungt för nån vecka sen är lätt match nu. Känns bra! Blir nog bara kondition ikväll, behöver vila musklerna så jag inte sliter ut dem! Men först ska jag jobba och sen åka och hälsa på mormor på sjukhuset. Gustav kommer säkert protestera när jag går till gymmet igen, har knappt setts men vafan det är bara några dar kvar tills vi ska vara med varandra konstant i 3 veckor. Behöver vara isär lite! Och man vill ju toppa bikiniformen så gott man kan!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback