Ihihihihii

Okej nu kanske det börjar kännas att vi ska sticka. Fast inte på otäckt sätt, utan pirrigt och spännande! Kan typ inte sluta le, känner mig helt kittlig inombords!

Har tagit min första Trevis-tablett, det är typ mjölksyrebakterier som kryper in i alla skrymslen och vrån i tarmarna och ska hjälpa kroppen ha en bra magflora så man slipper vanliga turiståkommor. Jag vill fan inte sitta på toaletten halva semestern, dessutom kör jag med min Verum Hälsofil som också den är proppad med massa bakterier som är bra för magen. Visste ni att 90% av cellerna i kroppen består av bakterier? Så att ha bacillskräck är ju bara fjantigt.

Två arbetsdagar kvar nu, snälla låt dem gå fort!

Okej det här blev ju ett kul inlägg. Jaja, måste sminka mig nu, trolla bort påsarna under ögonen!

Tjolahopptjolahej.



Såhär sitter jag snart i Bangkok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback