Hemligheter

Ihihihih. Jag fick tag i en jättebra födelsedagspresent till Gustav! Han fyller ju inte förens 3'e Juli, så det känns rätt bra att ha det klart nu!

Nu har det gått en vecka sen livet ställdes upponer, börjar komma till ro. Åt frukost igår för första gången på hela veckan, kändes bra. Körde en rejäl genomkörare på gymmet på förmiddan, gick via Konsum och inhandlade diverse frukostattiraljer, melon och blåbär. En fin bukett tulpaner fick också följa med hem, vi firade ju 4 år ihop så ville ha lite extra fint:)

Fixade lite hemma med vårt köksprojekt, lägger upp bilder när det är klart. Fikade, pussades, såg på tv, grät för Zion en stund. Det känns så konstigt när man tänker på det nu, hans saker försvinner en efter en. Han suddas bort från vårt liv, ofrivilligt. Han kommer att få en hedersplats i köket när allt är klart. Fan nu blev det svårt att andas igen, tårarna väller upp igen. Måste koncentrera min på andningen.

Har ätit lite frukost nu, kaffe och knäcke med ost och tomat. Det är helt tyst i lägenheten. Måste gå till jobbet. Ikväll tänder jag ett ljus för honom.


Du är det finaste jag vet
Du är det dyraste i världen
Du är som stjärnorna
Som vindarna
Som vågorna
Som fåglarna
Som blommorna på marken


Kommentarer
Postat av: Josefine

Massa kramar! Kämpa på!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback