-300 kalorier senare

Vet inte riktigt om det stämmer, men enligt cykeldatorn så är det så! Svetten har forsat och musklerna pumpat, blev 1.3mil totalt. Gjorde några situps också. Gossip Girl-avsnitett jag ladda ner funka inte - suprise på den då! Så blev Greek istället. Bra att ha något att kolla på när man cyklar, annars är det så tråkigt att bara trampa. Är man ute i naturen finns det ju saker att titta på och man måste hålla hjärnan igång och kolla marken efter glas, följa trafiken och sånt. Men sitter man på en träningscykel i vardagsrummet står ju allt still. Skittråkigt.

Mumsar i mig lite frukost, mina älskade Wasa Sportknäcke som jag kommer sakna hur mycket som helst på semestern haha! I Rumäninen i somras hittade jag faktiskt Wasa Husman och åt ett helt paket själv - värsta lasten! Förutom knäcke med ost och tomat blir det Hälsofil och kaffe. Bra skit. Har gjort scrambled eggs till matlåda idag också. Lyxa till det lite:P

Hoppas vi hittar några hotell med gym därnere, vi har ju sagt att vi ska ta några lite lyxigare iaf. Solen går ju upp och ner tidigare än vad den gör här uppe i norr så man måste ju ändå vara uppe med tuppen, gött att kunna köra en halvtimmes träning innan frukost. Hmm... måste fan kolla hotellet vi bor på första natten... nej de hade inte gym. Jaja kommer säkert inte orka det då ändå!:D

Ojojoj. Dags att dra på sig lite kläder och ett serviceleende. Sista arbetsdagen nu, tillbaka på jobbet 11 April! Woho!

Kommentarer
Postat av: Sanna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback