Mitt-i-natten-bestyr

Här sitter jag med folie i håret och målar naglarna. Fick en riktig snetändning idag när jag såg mitt jävla råttfärgade hår så när jag kom hem efter kvällsmötet på jobbet satte jag Gustav i arbete! han är en hejjare på det där med att slinga mitt hår! Blev riktigt bra men luggen ville jag ha lite ljusare så den har jag haft i lite mer färg nu. Dessutom har jag köpt nytt lack från Mavala och ett matchande knallrosa läppstift från L'oreal , lite pimp my ride - girlfriend edition här!


Ska ha frukostmöte med min nya chef imorn! Mys! Fredag till på köpet, WOHO! Eller mjaa... ska upp tidigt och köra Gustav till jobbet för vi har cyklarna på service hos Haga Cykel, sen göra mig snygg och städa lite, iväg på möte, sen är det jobb fram till 19. Och då ska jag SOVA! Upp och köra ner till Motala på lördag. Har starttid 10.52 så behöver väl vara där en timme innan och fixa med nummerlapp och grejjer. Måste se till att käka carbs imorn, har även laddat med energiproteinbars från Swelabs att äta under loppet för att slippa stanna och käka. Eller ja jag pausar nog men då ska jag äta en bar och inte en hel måltid, sparar massa ovärdelig tid!

Tillbaka i Motala är det bara att hoppa in i bilen och åka hem, mamma följer med så hon kan köra - inte bra att sätta sig i bilen efter att ha gjort av med så mycket energi. Väl hemma blir det till att svida om till helgens outfit: Lady Gaga. Ha! Ska på Hollywoodfest och Gaga är min idol:D Lugna nu... jag ska inte klä mig i köttslamsor... det blir nog lite bilder ska ni se!

Dags att skölja ur färgen! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback