Ryck!

Sådärja! Dags att blogga igen! Haha, jag suger på det här, mitt liv är helt upponer nu! Desto större anledning att blogga av sig kanske? Har ju faktiskt min nya älskling som jag kan ha med mig överallt!

Så vad har hänt då? Ja jag vet inte vart jag ska börja, mitt nya jobb kanske?

Jorå, det är kaos i mitt huve! Det är såå mycket just nu, jag vill göra allt allt allt! Men jag hinner inte, det ska beställas, städas, diskas... och såklart bryggas massor med Espressos! Men det är så kul! Längtar tillbaka, får hålla mig i skinnet så jag inte springer dit idag!

Ska ner i tvättstugan vilken minut som helst, körde Gustav till jobbet imorse och skulle boka tvättid, så vad det en tid ledig som började om 5 min, bra skit! Har fixat kattlådan också, ska ta o städa lägenheten lite sen... värsta hemmafrun!

Borde nog gå igenom kameraminnet under dagen och göra en bildbombning!

Tvättstugan var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback