Måndagstryck

Trots löning har man ändå kännt av att semestern fortfarande belägrar stan, har haft lite lite tryck och många goa stammisar på jobbet! Fixat och donat med diverse grejjer och lyckades nästan gå hem i tid!

Vi börjar snart ny kampanj för frukostar på Espresso House så jag hoppas att många tittar in och provar på! Min favorit är Klassikern med cappucino(och extra shot såklart), scones med cream cheese och Wästgöta Kloster-ost och äpple/hallon-juice! Mumma:D
Får lite sovmorgon imorn, skönt! Träffade en tjej från Sats förut så fick lite ångest, kanske skulle gå o köra lite på förmiddan?

På tal om stammisar, vad söta en del är! Såklart har jag redan skaffat mig en bästis! Dessutom ett jättetrevligt gäng som sitter och chillar på uteserveringen hela dan och har det bra, tog tillochmed och plockade disk åt oss haha! ♥

"Hej, asså har ni en sån där hink...? Eller typ balja? Som ni brukar ha"
"Öööh, vaaa?"
"Ja jag tänkte plocka in lite disk från serveringen därute, vi ska beställa in mer så det blir lite fullt på borden!"

Förra veckan hjälpte de mig bära in serveringen när jag skulle stänga!

Har ASkul på mit nya jobb och känner mig verkligen som hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback