London calling

Var ju i London häromveckan - hoppsan inte sagt ett ord om det! :D

Hade supermysigt stundoms, men vissa bitar kunde jag ha skippat. Som den där jäääävla gubb/"#(&%#"(!& i säkerhetskontrollen. Jag hade två små läppglans, vilket jag inte skulle klassificera som vätskor, bara för att jag inte hade dessa två i en genomskinlig plastpåse som rymmer 1L så beslag tog han dem. Jag fick total seppuku och sa honom några sanningens ord, han menade ju på att jag hade haft gott om tid att stoppa ner det i plastpåsar innan jag kom till kontrollen. Då berättade jag att jag flygit till fucking China and got thermalscanned with my lipglosses loose in my handbag without any problems! And you don't even have freedom of speech there!
Hur som helst slängde han dem och sen scanna de min väska lite extra så vi inte hann till taxfree'n. Jävla feta äckliga britt gubb=&"!(/%#

Tog typ inga bilder, haha fail jag vet, släpade runt på systemkameran hela dagarna men allt vi såg var insidan av butiker längs Oxfordstreet så det blev inte tillfälle! Av allt vi tänkte göra så blev det Covent Garden som vi hann med, shoppade på lördagen men var tvungen att byta lite grejjer så då fastna vi i shoppingen på söndagen också. Typiskt oss! Dessutom shoppa jag för lite! Gustav är mer impulsiv och plockar åt sig, jag går o velar. Blä. Men två par skitsnygga skor fick jag iaf! Och lite annat småkrafs! Är bra sugen att åka o julshoppa där men nu måste vi nog hålla i pengarna liite.

I morgon bitti sticker vi söderut mot GBG för att gå på Liseberg och på söndag är det inget mindre än Metallica på Ullevi!!! Gustav fyller år så han fick biljetter i födelsedagspresent, I'm the best girlfriend ever! :D Ska möta upp Carro som är på Maiden ikväll, det hade vi också kunnat vara om vi inte var ute och reste så förbannat:P
Ååh ska bli så kul!

Nu ska jag snygga till mig lite och ringa morsan, upp och fika hos mormor en sväng! Sen kanske shoppa något liiitet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback