En månad kvar!

Till Vickan och Erics bröllop! Haha jag är nog lika förväntansfull som bruden:P SKa bli skitkul och jag tror att det kommer vara helt fantastiskt! Det bästa är ju att man har en ursäkt att klä upp sig till tänderna!
Har hittat en fin chiffongklänning på HM i puderrosa, var kärlek vid första ögonkastet men slutsåld i min storlek så jag gjorde ett litet glädjeskutt när jag hittade den ute på Ingelsta igår! Med min glittriga D&G-klocka, sensuella lockar och skyhöga klackar kommer det bli succeé!

Alla vet ju att jag ÄLSKAR Serena Van Der Woodsen, speciellt hennes stylist - det här är min favoritoutfit som ska inspirera min outfit till brölloppet!



Lite skillnad är ju att hennes klänning är en Oscar De La Renta...

Men med lite bling ska jag nog kunna komma undan med en HM-klänning!

Ska bara ta tag i putmagen och solbrännan...

Kommentarer
Postat av: Vickan

jag läääängtar, ska bli super kul :) Snygg du kommer vara då !!! =)

2011-07-25 @ 23:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback