Söndagsmorgon

Helt stört, är helt slut i veckorna och både idag och igår vaknade jag pigg som en lärka runt halv åtta, men tvinga mig kvar i sängen till straxt innan nio iaf! Myste lite med djuren, så fort de märker att man är vaken så kommer de smygandes och ska bli kliade!



Vår lilla busiga hund drog ut morsan på solskenspromenad längs Oxelbergen igår, hur skönt som helst, men halt! Han passade på att hoppa upp på allt som gick, rulla sig i snö och lera, jaga lite fåglar... jätteroligt för en liten hund! Men morsan tyckte inte att det var så kul att få hem en lerig hund, så då blev det bad! Gick jättebra med allt, sen vände jag ryggen till i 2 sekunder för att ta en handduk, och hör det välbekanta ljudet av hund som hoppar ur vatten, *schloff* - en mikrosekund senare var jag + badrum + hall dränkt i vatten!
Zion var helnöjd! Gick ini köket och skaka av sig lite vatten där också... Jaja, jag skulle ju ändå städa så det var ju bara bra, blev ju lite fördisk typ haha:P



Nu har jag käkat lite frulle, sett första avsnittet av "Pretty Little Liars" - mjaa, funkar väl, målgruppen är väl typ High School-brudar, men jag är inte så kinkig. Sitter o lyssnar på Katy Perry nu också, känner mig som en High School-brud! Kanske skulle köra sån styling idag, lite preppy med massa accesoarer och färgglad sminkning och perfekt hår? Mjaa. Vi får se. Ska ju på 3-års kalas om några timmar så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback