Reseekonom

Har tagit mig i kragen och sökt VÄRLDENS drömjobb!

Vi har tagit fram en ny tjänst på internet som heter Reseekonomen där vi samlar tips från våra kunder om hur man kan göra smarta val inför semestarn för att uppleva mer till midre pengar, så nu två dagar innan deadline har jag drämt iväg en ansökan!

Jobbet går ut på att man i sociala medier (läs: Facebook/bloggar/twitter) förmedlar rese-och ekonomitips. Jobbet innebär ca 100 resdagar per år, alltså 3 månaders betald semester, som man provar på massa olika typer av resor och resmål för att sedan berätta om sina erfarenheter på de sociala medierna och typ Tv4's morgonsoffa!

FÖRSTÅR NI hur bra jag skulle passa för det eller? Jag älskar att resa, kan sjukt mycket om reseekonomi eftersom jag jobbar där jag gör, har även lite ekonomiutbildning, och jag skulle vara sjukt snygg i en morgonsoffa!


Menmen vi får väl inte hoppas på för mycket, är ju säkert 500.000 andra som också sökt tjänsten!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback