Onsdag: nu vänder veckan!

Woho!

Ikväll bär det av till Sats för spinning med Maria M, är egentligen ett dubbelpass med först spinning och sen core men Gittan ville titta in så får nöja mig med bara spinning, kanska kan gå dit lite innan och gymma lite, får se om jag hinner, måste städa lite så man inte behöver skämmas allt för mycket ikväll!

Sovit hela natten igenom inatt, skönt, men fortfarande trött, ovanligt. Tryck i mig en tallrik bestående av ägg, avokado, tomat, majonäs och creme bonjour kantarell, mummigt. Saknar knäckebröd. Men det är bara att kötta på, ska väga mig imorn bitti tror ajg, då borde mensens demoner lämnat så om jag är tjock är det mitt eget fel!

SOmnar nästan där jag sitter, dags att få på sig lite smink o gå ut i friska luften med Zion, kanske kan ta ut lite komp idag så jag kan gå hem o sova en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback