Nya klackar!

Våren är räddad! Hittade dessa två till överkomligt pris på stan igår, var tvungen helt enkelt!



149kr på Deichmann, rena rånet!



399kr på Skopunkten, men Gustav köpte ett par för samma pris så blev typ 299 vardera istället, schyrrburre!



Sen är ju jag lite som jag är att jag bara vill ha riktiga skinnskor o blablabla för att de är skönast och håller bäst, men de här var riktigt bekväma faktiskt, man brukar ju få kompromissa med komforten när man handlar på sånna lågpriskedjor men jag är faktiskt helnöjd med de här paren. Kommer passa hur bra som helst till vårent outfits!

Just den senare modellen är jag lite såld på, kilklackar är ju väldans praktiskt, nästan som gympaskor fast snyggt! Likielikie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback