Kickstart 2011 - getting ripped!

Nu är jag pepp, på riktigt, inte intalat mig själv att jag är det utan verkligen PEPP!

Nu blir det socker och kolhydratsfritt, mycket proteiner fett och fibrer! Har börjat dagen med två ägg, en halv avokado, en halv tomat, lite gurka och en klick creme fraische. Och kaffe på det, för att inte glömma omega-3 tabletter! Hittade med fiskgelatin på Life, de var inte superstarka men helt ok, har ju lite svårt för fisk i perioder så bra att ha kapslar så man vet att man får i sig ordentligt!

Ikväll ska jag och Frida gymma, kanske simma en runda också, fixa ju en veckas gratis träning på badhuset, gratis är gott! Så nu den här veckan ska vi kickstarta och träna järnet, dra till klätterhallen nån dag också. Sen blir det nog svettis, ska kolla på jobbet bara för jag vet ju att vi har nånting med Sats därigenom....


Känns bra, har som mål att komma i ett par jeans jag köpte i början av förra sommaren, kom nästan i dem då så köpte dem som en morot på rean, men sen gick det utför haha! Nu jävlar! Måste ju kunna köpa massa snygga saker i Bangkok också!


Oj nu var klockan mycket, lite smink och kissrunda med hunden sen är det jobb igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback