Känns bra nu!

Vägde in mig på 67.8 imorse så vi säger startvikt 68kg. Körde en timme nu, blev powerwalk och lite jogging på löpbandet, lite mage och ben. Så dumt att man måste gå o jobba, kunde ha kört mycket mer, hade hur mycket energi som helst trots att jag körde på fastande mage!

Nu har jag som mål att få astman i schack så jag kan köra tyngre löpning, få upp en kontinutet så jag tränar minst 4 dagar i veckan, komma ner på 63kg, även om det kan va svårt med muskelökningen, men det är bara att köra!

Om typ 9 veckor drar vi till Thailand så då vill man ju ha snygg beachkropp som man kan klä i massa billiga thailandkläder! Shit jag kommer ha 18 bikinis, haha, en för varje dag typ:P

Kollade på jobbet igår ang. Sats. OMG, har avtal på 98kr/månaden och en fast avgift på 850, dvs 2050kr cirkus för ett helår... plus att jag har 2600 i friskvårdsbidrag! Hade man gått dit som en annan noob o tecknat hade jag hamnat på typ 5000! Så mjaa det blir nog Sats! Ska kolla om Frida också kan få det trots att hon bara går på timmar, vore ju grejt!

Fan vad det känns bra nu, hade bara velat slippa joba nu så jag kunde träna ännu mer! Frida slutar ju tidigt så hon skulle dra o köra en sväng på löpbandet efetr jobbet, jag hinner ju knappt dit innan de stänger så jag får väl träna lite hemma!

Nu ska här sminkas och hällas i det sista kaffet sen är det jobbajobbajobba! Pengarna ska rulla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback