Goodies

 

 

Nu har jag mummat i mig en tallrik bestående av avokado, basilikapuckar, brie, mozzarella, ruccola, gurka, vitlök, sesamfrön, soltorkade tomater, bearnaisesås, creme fraische och en klick creme bonjour! Haha, synd att ha för lite av det goda, sköljde ner med vinet jag köpte förut, tyckte inte att det var så gott faktiskt. Jag har för mig att jag tyckte att det var gott när jag köpte sist men det måste varit nån annan jag köpte samtidigt, vad nu det kan ha varit...

Hur som helst är jag helt slut i skallen nu så ska nog gå o sova... skönt att jag redan tvättat bort sminket, det hade varit jobbigt att göra nu känner jag:P Köpte en ny flaska rengöring från Clinique förut, tillsammans med en porförminskningsgre jag provade för typ 5 år sen, känns fräscht! Fick en presentbox för att jag köpte två produkter men jag är mäkta irriterad! Karin köpte det och fick ett knallrött läppstift, vad fick jag? nå brunröttoranget som passar en 50-åring. Men jag fick en liten mascara och foundation, o lite annat krafs, perfekt att ha till resan! Typ därför jag köpte det, brukar bara köpa en sak i taget varje månad så att jag sprider kostnaderna lite, men tänkte att jaja då får jag ju present och behöver inte köpa nåt i februari!

Behövde en pick me up också, fick helt stört dålig lön nu, speciellt med tanke på hur hemsk månad december varit, vi får ju inte övertid betalt så jag har ökat upp mitt kompsaldo med 7.3 timmar. Kul. Måste hitta nåt mer högavlönat, sa åt Camilla att hennes gubbe fick lägga in ett gott ord för mig på Länsförsäkringar. Haha, man måste utnyttja sina kontakter, hur avlägsna de än är!

Som sagt, sova var det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback