Fredag: Still going strong!

Klockan ringde 6 imorse... shit det var tungt. Men det vara bara till att dra sig ur sängen, efter lite snooze, klä på sig och skölja nyllet i iskallt vatten, möta Frida och dra till gymmet! Började med 20 min intervallträning på löpbandet, powerwalkade och spurtade i en minut var femte minut, kan lova att jag kände hjärtat och lungorna arbeta!

Sen blev det ben, mage och ryggslut, pressa hårt tills musklerna inte lydde längre, hur skönt som helst!

Sockerdemonerna gjorde sig påminda, körde på fastande mage och för mitt inte kunde jag se världens hotellfrukost uppdukad med massa apelsinjuice, rostat bröd med ost och marmelad, chokladpuffar, croissanter.... you name it, sockersockersocker. Men jag har ett järnpsyke!

Väl hemma igen trodde jag att jag skulle få ta en lång varm dusch och äta en god frukost... men njae då ringer Gosia och har försovit sig, så jag måste springa o öppna för andra Evelina kan inte koderna, kommer till jobbet, då är det inte EVelina utan Karin som är där och frågar om jag har med mig extranycklarna, wtf? Det sa Gosia inget om, fick powerwalka hem o tillbaka igen fort som fan. Precis rosig om kinderna och slutkörd var jag när jag äntligen fick ställa mig i duschen, blev ju ändå nästan 20 min extraträning! Nu Har jag avnjutit en rejäl frukost med det vanliga ägg, grönsaker, avokado och ost, Zion ligger o sover på mina fötter och jag ska hälla i mig lite kaffe.... sen är det full rulle igen. Känns som jag kommer att gå in i väggen. Tänk vad skönt det hade varit att få gå o lägga sig igen.... Menmen, imorn är det jobb igen så då är det bara upp o hoppa! Gymmet direkt efter jobbet också. Funderar på att mest simma då och ta en lång stund i bastun. På söndag blir det nog till att vila, sova som en gris! Ska beställa hem mitt Sats-kort nu idag också, då är det bara till att tuta o köra! Jag är så pepp nu, längtar tills invägningen på måndag!




Vill iväg o köra gärnet nu!
Men först Thailand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback