Fredag: Long time no seen

Varit ledig i två dagar, helt sjuk skönt efter den stressiga julen. Har hunnit spela en del Fabel (HAHA jag är världens tönt), fixat lite hemma, myst med djuren, klippt klor, klippt bröder, ätit på tok för mycket mumsigheter, sovit och haft det skönt.

Jobbar långdag idag, sen är det helg igen, helt stört, känns ju som jag precis haft helg, men jag klagar inte! Försöka träna lite i helgen, har bara helt störd träningsärk från det där jävla EA Active, man gjorde ju bara squats hela tiden, inte min melodi, nej det blir Dance Central nästa gång vi köper spel.

Jag och Frida ska ju ta oss i kragen o bli bodybuilders i vår, badhuset hade en gratisvecka i Januari som vi tänkte utnyttja för att komma igång, simma och gymma lite!

Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it

Oj hoppsan, sorry, totally random! Men alltså Rihanna är ju för bra! Var tvungen att sjunga med lite! ...........Och nu har jag den som ringsignal!

Jaja vart var jag någonstans? Jo gymma ja, seriöst, fan jag drömmer mardrömmar av att jag gått upp så mycket i vikt, inatt så sa Gustav åt mig att det var väl dags att jag gjorde nåt åt min övervikt. Inte för att han skulle säga det irl, han gillar ju lite mjukis men nu fan måste något bli gjort! Bra att ha med sig Frida också, så kan vi peppa varandra! Men sen vart man ska ta vägen är ju frågan, visst trivs man på badhuset kan det bli det eftersom man kan simma, typ hur skönt som helst. Men har ju hört både det ena och andra om det stället... sen har vi ju svettis, men de har ju rätt litet gym så man får stå o vänta, Actic går många jag känner på men jag tycker att deras scema med klasser verkar lite b, sen har vi ju Sats som ligger två kvarter bort, skitsmidigt... men typ dyrast i stan! Och Frida har ju inte heltidstjänst så hon behöver ju ha något som har lite vettigt pris, jani, jobbogt jobbigt. Hur som helst måste jag få arslet ur och bygga upp kroppen, sen blir det massa klättring innan Thailand så man får upp styrkan i fingrarna. Massa kondition måste jag köra också, tjejvättern är ett måste iår, med min supertuffa cykel, fan vad jag saknar den, vill ha barmark nu så jag kan dra ut och bara köra på.

Happhapp, nu ska jag väl sminka mig o lite sånt så jag kan gå o jobba sen.


Gårdagens frukost, hade mamma, bror Daniel och svåger Anton på besök. Lyxigt värre med massa mat:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback