Zink - för den trendmedvetne

Fick höra av tjejen på Life att Zink är den nya  "innegrejjen" - zink är bra mot allt helt plötsligt!

Kommer ni ihåg äppelcidervinäger-hetsen? Detta kommer vara den ny it-grejen! Haha! Fyllde famnen med diverse produkter, bland annat sånna piller som ska hjälpa en att bli brun, och de hade Zink i sig så jag är ju otroligt trendig!

Glömde vattenflaskan hemma när jag gick till gymmet förut så var tvungen att köpa nån dricka där så jag kunde ha en flaska till spinningen, fick syn på den där jättefjantiga drickan som jag lovat mig själv att aldrig köpa: Vitamin Well. Okej jag är körd på massa tillskott, men att ta 25kr betalt för en flaska som i stort sett är lite saft med en upplöst vitamintablett...? Hmmm... Jaja, var ju tvungen att ha något, så haffade Defence med vitamin C + Zink. Förstår ni hur trendig jag är?! Skitgott med lite citron o fläder... men som sagt, saft och en vitamintablett...

Blir en guidad tur i mitt hemapotek inom ett snart inlägg, men nu ska jag lägga mig på soffan! Har kokat sparrissoppa (från pulver... gud vad jag skäms), skurit upp massa grönsaker och ställt fram lite knäcke och ost. Mums! Till det blir det Gossip Girl!

Pumpa lite Zink!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej !

Allt bra med dig ?



Just nu så har du chansen att vinna en helt valfri produkt från Hoof Store, skriv bara vad du önskar här:

http://moonzanna.se/2011/february/tavling-i-samarbete-med-hoof-storese.html#comment



Så är du med i tävlingen, lycka till !

kram

2011-02-23 @ 20:36:50
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback