Work it girl!

Sådärja, har kört en halvtimme lågintensiv spinning följt av en halvtimme core, lär kännas i magen imorn kan jag lova! Har lite ont i kroppen nu, men gustav har utlovat en massage ikväll! Pluspoäng!

Idag har varit en bra dag. Allt har känts så positivt, har varit på superhumör och det har smittat av sig på kunderna! Smet in på Drömgården efter jobbet, kände att jag var värd det!


Hemlig påse


Mystiskt innehåll...


Våra initialer fanns i påsen...


TITT! Ååh så glad jag är! Hade tänkt köpa den för länge sen men just den rosa var slut... och det går ju inte för sig att ha något annat!


Nu ska jag duscha, sen ska vi inviga skålen med fruktsallad, lite glass eller yoghurt, har inte bestämt mig än, en liten bit choklad och sen en massa pussar på min käresta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback