Welcome to my pharmacy


Storhandlade lite häromdan för att ladda upp inför våren! Allt utom MittVal-tabletterna köpte jag på Life.
Hårform ska hjälpa hår och naglar att bli starkare, skadar ju aldrig, naglarna faller ju av som fnöske! Att jobba med pengar torkar ju ut dem jättemycket så de är inte vackra, dessutom har man konstant trycksvärta under dem så det ser ut som man inte tvättat händerna på 3 veckor. Inte för att tabletterna hjälper så mycket mot det men ändå... Har använt dessa förut och nog tyckt att de fungerat men sen vet ni hur det är, man glömmer bort att köpa nya när de är slut och sen blir det aldrig av...



Jag har alltid varit en stor skeptiker till allt vad brun-piller är, men jag är villig att prova allt en gång! Läste att det kan hjälpa oss hopplöst bleka människor även med den vanliga solen! Man ska tydligen käka dessa i en månad innan man åker på semester för då bygger kroppen upp ämnet i huden ordentligt sen när man solar så blir man lättare brun/mindre röd. Men man ska fortfarande ha solskyddsfaktor! Ajabaja på alla som inte har det! Hursomhelst, ni som känner mig vet ju att jag är typ selleriblek större delen av året, när jag varit på cykelsemester i 4 veckor ser jag ut som en blandning av bränskadeoffer och ljus O'boy. Så jag är jävligt villig att testa detta! Speciellt nu när vi ska till Thailand och bränna sönder oss:D




Omega-3 behöver man inte ens presentera, det är väl ingen som inte vet hur fantastiskt det är? Jo kanske om man bott under en sten de senaste sju åren att man missat all propaganda! De här är tyvärr ganska låga i sin halt, 35% som ni ser, men det var de enda de hade med fiskgelatin så jag får köra 4 kapslar om dan. Ska ni köpa och är köttätare så ta några med minst 60% och ta två om dan! Blev lite hastigt och lustigt men orkade inte beställa utan få hem det så fort som möjligt, men nästa omgång ska jag beställa från Gymgrossisten. De har riktiga grejer!




 

Sen har ni mina eviga följeslagare, MittVal Vegetarian. Proppade med järn och B12, superviktigt om man inte äter kött! Men även för andra, jag märker direkt om jag slarvar med dessa, blir trött o hängig eftersom jag får i mig dåligt med järn. Finns massa olika varianter på dessa tabletter, typ kvinna, sport, 55+, you name it. Men jag kan verkligen rekomendera att man får i sig något sånt varje dag! De här tabletterna tar jag på kvällen, alla andra på morgonen, eftersom koffeinet i morgonkaffet hämmar upptagningen av järn!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback