Ett lördagskollage

Värdinnan hade värsta 80-tals frillan för att dölja sin misslyckade hårstyling:


 


Haha, packat på dansgolvet.

Träffade en vacker Maria, inte Montazami dock men hon duger rätt bra ändå:D

Ett självporträtt måste man ju ta!

Dags att gå hem. Benen vill inte dansa mer.
Varför ser de ut som kycklinglår?

 

 

Hade riktigt trevligt även om det började kaotiskt med mitt hår, var på Media Markt och inhandlare en plattång som jag kan locka håret med. Gick skitbra först sen bara ville inte håret och det blev skitfult! Fick lite smått panik, gästerna skulle ju dyka upp när som helst och jag stod naken och försökte locka håret hallå.

Menmen, Gustav fick välja outfit åt mig så det blev min gamle trontjänare från BikBok. Asskön men lite väl somrig tyckte jag. Sexigt tyckte Gustav så jaja fick väl bli den då:) Fixade lite lätt makeup bara, ville få lite somrigare känsla på allt eftersom jag ändå hade den klänningen. Rätt nöjd faktiskt!

Beställde pizza från Onlinepizza för att spara lite tid, sen efter vio betalat står det att det tar en timme att få skiten levererad. WTF. Och nåt jävla rikspucko hade lagt annanas på min pizza! Skottpeng på den alltås, nej härdanefter blir det att knata till Neptun som vanligt! Alla 7 gånger om året som vi äter pizza:P


När vi sitter och pratar och skrattar sticker en gäst fram nåt framför mig och viftar hysterist: Här smaka, smaka, har du smakat den här? Smaka! Jag fatatr inte vad det är först eftersom hon viftar helt hysteriskt med det okända föremålet, ska precis till att hugga det när jag inser att det är en ölkorv hon försöker trycka i mig! Så jag fick vänligt men bestämt förklara att jag är vegetarian så jag klarar mig bra ändå. Hon verkade inte bli för ledsen utan tuggade i sig korven själv haha!

 

Drog vidare till Hugos framåt småtimmarna, dansade, träffade gamla bekanta, högg en taxi och raglade i säng straxt innan 4. Kändes bra! Hade varit duktig och städat under hela kvällen så på morgonen högg vi panten och skräppåsarna och gick till soprummet, för panten köpte vi croissanter och annat mums, dukade upp en kunglig frukost och hade det bra i våra morgonrockar. Skönt!

 

Nu ska jag slänga på lite smink, se hur det går! Sen ut med hundskrället(vi är lite osams för han stal mat från vardagsrumsbordet igår, inte mindre än två laxfiléer), och vips så är det ny arbetsvecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback