Under pressure

Fick ett helt fantastiskt telefonsamtal igår, av en helt fantastisk männisska som förhoppningsvis tycker att jag är helt fantastisk också! Waaoowiieweehwa! På fredag åker jag till Stockholm och träffar honom, då är det upp till bevis, Evelina är - The one and Only.

Jag vet ju att jag måste vara den bästa kandidaten, jag har allt som krävs och hundra saker till! Memen, konkurrensen tätnar. Från några tusen, till 30 och nu topp-6 typ.

Jag måste prestera på topp! Blir spinning+core ikväll för att fokusera lite, ska hinna en sväng på stan efter jobbet och se om det finns nåt snyggt man kan ha på sig, inte för att min garderob är tom eller nåt men en bra ursäkt för att hugga något snyggt! Fast iof kommer jag ju ha några timmar att bränna i Stockholm så kanske skulle spara shoppingen till TopShop o Zara. Litar ju inte riktigt på tågen så är uppe 1½ timme tidigt:D Plus att jag tog ett lite senare tåg hem, vet ju inte hur länge det tar så bättre att få lite extra shoppingtid! Kanske kan hitta något snyggt till G på Topman också!

Kunde inte sova inatt, låg bara o tänkte o tänkte och tänkte. Men ändå är jag helt blank i skallen, vad ska man säga? Vad ska man göra, vad ska man ha på sig? Ojojoj. Mycket med det där. Nu ska jagh ock som vanligt till jobbet igen, men först ska håret blåsas och hunden ska ut o kissa!

Kommer bli en lång dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback