Two weeks of waiting

Kanske på ingenting. Kändes bra, fast ändå inte, för mycket nerver. Som alltid. ÅÅÅh. Jag vill inte vänta. Jag vill ha the golden ticet - you're going to Hollywood American Idol style you know.

Men bara till att rensa skallen och fokusera på en eventuell andra omgång. Under tiden blir det Sats, rätt mat och bloggande. Känner verkligen att jag vill komma igång med bloggen igen!

Jag har ju en sån pinsam hemlighet som jag tänkte dela med mig av, igår läste jag Kissies blogg! Jag vet. Omg. Men alltså det är ju synd om tjejen.
Googla Kissie fail, eller kissie photoshop. Haha hon är ju för mycket. Hon fotoshoppar sig själv till extrema propotioner. Hon har ju en sån hemskt skev verklighetsuppfattning att jag blir ledsen för henne, förstå den dag hon inte längre är sveriges mest lästa blogg och nån ny fjortis tar hennes plats. Hon kommer ju aldrig kunna få ett riktigt jobb, vem ska ta henne seriöst?

Mig ska man ta jävligt seriöst för idag har jag haft telefonmöte med en av våra jurister, vi blev typ bästisar! Har haft utbildningar med honom så jag hade ju en bild av honom o sen när han ringer är han helt tjena hallå alltså paowwowwow! Kul! Honom kan jag ha möte med fler gånger!:D

Dags att hälla i sig kaffet och ta ut Zion på promenad!


Okej jag kanske också photoshopar några av mina bilder, men mina ögon var så naturliga och normala så jag kände att jag var tvungen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback