The monthly deamons

Hoppsan Kerstin. Lite väl tidigt va? Menmen. Har ju som alltid sömnstörningar första natten, inatt inget undantag. Problemet är att jag ligger halvsovandes och flänger runt i smärta i en halvtimme innan jag vaknar ordentligt och har mina sinnen i fullt bruk att göra något. Men jag har kommit på en supermetod! Förr tog jag en värktablett, gick upp och vankade runt i lägenheten för jag inte kunde ligga still på grund av smärtan, kunde förstöra en hel natt:/ Nu tar jag en värktabett och lägger mig på spikmattan. Somnar som en stock på 2 sekunder! Helt stört, okej jag somnar ofta på den annars också men just vid de här tillfällena hinner jag knappt lägga mig till rätta innan jag snarkar. Vaknar efter ett tag utan smärta och kan dra bort spikmattan och sen somna om igen. Som en liten gris!

Så alla ni som lider av sån sjuk mensvärk, prova detta, jag skulle inte överleva utan.


Nu blir det att pumpa lite järn de närmsta dagarna, ååh tänk om det vore sommar, då hade jag sprungit och köpt mig jordgubbar och ätit en hel skål av dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback