Studytime

Sådärja, efter en minst sagt omtumlande natt tänkte jag sätta mig och göra lite efterforskningar och kolla lite på en färdväg i Thailand!

Nattens bravade bestod av att en underbar liten katt hade enr en glastallrik i golvet så att vi vaknade helt chockade av ljudet, sen kunde vi knappt somna om, drömde jättekonstiga och jobbiga drömmar. Var på en camping vid en kinesisk marknad i Rumänien, av nån anledning hade vi alla djur med oss, det var totalt kaos och katterna försvann, hittade Giza i ett djurmarknadsstånd där hon satt och mumsade på en typ hamster. När vi väl var hemma i Sverige igen märkte vi att vi hade tagit fel katt med oss hem och att det inte var Giza... jag hade panik och storböla!
Haha, känns som jag varit ute o festat hela natten, hjärnan har gått på högvarv!

Fixa lite med Thailandresan nu då, slänga in hunden i bilen sen och dra ut till Vrinnevi på promenad lite senare, ska nog ta o gå o sola lite också. Gymmet ikväll med Frida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback