Signing out.

Blev 30min kondition följt av rygg, axlar och mage. Trodde jag skulle kräkas av ansträngningen till sist haha, som det ska vara! Blev en stund i bastun efteråt också. Hur skönt som helst, tog en sväng via Meddo och la mig 10 min i solariet också. Bra avrundning på veckan sådär!
Köket kommer bli supermysigt! Målarfärg imorgon!

Har legat o degat på soffan en stund nu med en blåbärsproteinshake, spetsad med lite frusna blåbär och yoghurt, usch jag börjar bli mäkta trött på den där nu. Får bli choklad resten av veckan! Kanske skulle köpa lite proteinbars också, blir ju så mycket med en stor shake! Mumsade i mig lite finncrips med färskost och en blodgrape också, mums! Känner mig duktig, inget onyttigt idag!

Planen för veckan som kommer:
Lowcal imorn, gymmet kl 7 och ev. en sväng på kvällen också.
Vanlig kost tisdag, kondition på kvällen
Lowcal och spinning onsdag
Vanlig dag och vila torsdag
Lowcal och kondition + gym fredag
Dop och kalas på lördag:D
Lowcal och långpromenad på söndag, gym, bastu och solarie!

Vi får väl se hur det går men jag känner mig pepp!:D

Kommentarer
Postat av: Leo

Varför tar du inte en lowcal på lördag? Hhahahahah

Postat av: Evelina

För att din morsa ska bjussa på tårta!

2011-02-28 @ 13:11:00
URL: http://novastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback