Saturday Night Live

In full colour!

Gräsänka ikväll! Började med att gå ut med lilla hunden, begav mig mot gymmet, studsade på löpbandet en halvtimme, körde lite fria vikter, lite mage och rygg, svettades som en gris ni vet. Blev lite över en timme totalt - skönt! Konditionen blir bättre för varje vända, känns riktigt bra! Vätternrundan passa dig!

Lagade lite mumsig mat, en pytt på quornbitar och massa grönsaker med en hemgjord rödvinssås, som blev helt lila, supersnyggt om ni frågar mig! Dinerade i soffan omgiven av mina små lurviga vänner, avnjöt en väl kyld Fanta årgång 2011, kraftigt inslag av citrusfrukt och sommar och toppade det hela med ett efterlängtat Gossip Girl! Alltså jag är verkligen kär i Penn Badgley. Shit. Det var en kille på gymmet som på håll såg ut som honom så jag blev helt till mig uppe på löpbandet, försökte mitt bästa att se sexigt sofistikerad ut med svetten drypandes i pannan och de mörka fläkarna på linnet... när jag gick ner till maskinerna såg jag honom på närmre håll - HA! Vilket skämt, var ju inte ett dugg likt. Jaja vad spelar det för roll. Jag har ju min matchoman SnurraGurra. Men jag är ju faktiskt gräsänka som tidigare nämnts. Man kan ju reta aptiten ute så länge man äter hemma. Och det ska ni veta att jag gjort! Ätit alltså, aptiten blev ju inte så superretad, han var faktiskt rätt ful. Killen på gymmet som försökte se ut som Penn Badgley alltså.

Min smygbögkompis Peter frågade om vi skulle ha schlagerfest ikväll. På frågan om han verkligen är homosexuell valde han att dementera och försökte ursäkta sig med att det är en bra ursäkt till att festa. Jo tjena, inget säger ju fest som dålig musik och alldeles för mycket glitter och intriger. Jag kommer ihåg en fest för några år sedan, alla satt i vardagsrummet och var allmänt asglada, alla utom Peter, som låg krampaktigt i sovrummet och tittade på schlagern.

Men hallå hur kom jag in på detta spår? På tal om bögeri schlager så kan jag knappt bärga mig inför nästa helg! Gustav ska ha chef-fest - jag vet hur tuff är inte min kille - och då kommer min nya kompis! Som till på köpet gör dragshower! Shalalaaa! Gustav har de bästa kollegorna... alltså inget ont om mina tanter, men vi har faktiskt ingen queer på mitt jobb, dålig stil alltså!

Jahaja nu fastna jag här också, dålig stil på den med! Jag skulle ju lägga mig soffan med den där fina flaskan Fanta och se ett avsnitt Greek och ett Pretty Little Liars. Skönt att få ett avbrott i alla Royal Pains - tittar så mycket på det att jag tror att vi bor i Hamptons. Tänker att jag måste köpa massa preppy snobbkläder och gå med i nån lyxig countryclub, sen inser jag att jag sitter i ett regnigt sverige med en below avrage-lön och inte har tillräckligt snygga och bruna ben för att ha de där pastellrosa shortsen jag fantiserade om.

Nej, blir lite mer bloggeliblogg senare tror jag, nu måste jag lata mig lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback