Restipset: An Idiot Abroad

Jag och G har pratat lite om att resa till alla underverk. Vi missade pyramiderna i Egypten men dit kan jag åka igen! Men nu går det iaf ett brittiskt reseprogram på SVT - och inte vilket som helst. Utan man har helt sonika tagit en tvättäkta britt, han har typ aldrig rest utanför landet, tycker att allt annorlunda är konstigt, han är dessutom störtskön!

Hans polare säger: Du ska få åka och besöka världens underverk!
Vad de menar: Nu jävlar ska vi plåga dig!

Brittisk humor på topp, ett helt nytt sätt att göra reseprogam! Jag kissar nästan ner mig av skratt när jag ser det haha! Vet inte när det går men man kan kolla via svtplay.se En Idiot På Resa.





Bland annat får han bo hos beduiner som bjuder honom på gryta kokt på hela gethuvuden som de serverar jättefint enligt deras tradition... men för oss nordbor är det rätt magstarkt.
I Indien åker han på nån festival med massa yogamästare, som utför se mest avancerade movesen helt nakna. Ingenting lämnat till fantasin där inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback