Pull myself up!

Woho!

Idag ska bli en kanondag, det har jag bestämt!

Har fått i mig frukost och en mumsig kaffe, ska nog unna mig en till, lite extra kalorier och koffein skadar ju aldrig... eller?

Har en jättekul idé i skallen... måste fila lite på den, men det kan bli riktigt bra!

Lite smink nu, sen ska jag och hunden gå en runda så han får sniffa lite. Nu ligger han på golvet bakom mig och suckar med jämna mellanrum, ja man måste ju berätta att man existerar så att morsan inte glömmer en! Ikväll ska han upp till sin mormor, då blir han bortskämd kan jag lova! Ligga i soffan och bli kliad, slippa massa eländiga katter som stjäl uppmärksamhet, ut o gå i skogen. Vilket hundliv!

Hur ska ni förgylla er dag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback