Piñacolada?

Min badrumsälskling, Batist Torrschampo ♥

Har kört med Blush ett tag men nu är den slut så då högg jag Tropical, jag vet inte vad jag förväntat mig att den skulle lukta - typ tallbarr? Jag vet inte men det är ju typ löv på flaskan, och jag är skadad sen jag var barn att allt sånt ska lukta tallbarr. Vem som nu kom på den briljanta idén?!

Men så sprutar jag på det iaf, och badrummet fylls av en mjuk, rund doft som känns bekant...kokos... nånting mer... jo PINACOLADA! Om nån kommer o luktar mig i håret idag så kommer de ju undra vart festen är!

Jag köper min på Rusta för typ 39kr, på asos kostar den typ 25. Var på Åhlens igår där den kostar 89! WTF?
Det är så typiskt svennegrejs, okej här har vi importerat något nytt spännande, kostade bara 12kr per enhet, men det är ju värsta exclusive så vi lägger på 2000 spänn så folk förstår hur speciell produkt de köper!

Töntar.

Likadant med såna riktiga hårprodukter. Min kompis tipsa om att man kan beställa hem Redkenschampo+Balsam från en sida i England, där kostar kitet mindre än vad bara en flaska kostar här. Ska börja beställa hem sånt och hamstra, sparar ju sjukt mycket pengar, mitt hår är så jävla slitet att det behöver all hjälp det kan få. Ska nog prova det där nya, hmm Redken Extreme kanske det hette? Måste kolla adressen till sidan också...


Alltså hur i helvete lyckades jag hamna på typ en 13-årings blogg och varför i helvete sitter jag o ströläser där när jag skriver mitt eget inlägg. Det är ju inte direkt som om hon är ett litterärt underbarn. Som jag. Baah. Fokus nu här va.


Hur som helst, skulle behöva klippa håret också, slitet är ju bara förnamnet. Kanske skulle ta o toppa det innan semestern? Förut sov jag med inpackning 2-3ggr i veckan, fixade o trixade. Varför gör jag inte det nu för? Kanske nån gång i månaden tar jag mig i kragen. Men jag får väl skylla på att allt i livet går i 110kmh nu. Och det känns faktiskt bra! Det är liksom my time to shine nu! Fullbokad jämt! Jag trivs med det, det ska hända saker! Woho!



Såhär såg Piñacoladan ut i Bulgarien!



Kommentarer
Postat av: Emma Andersson

Det låter som du menar att jag är 13-åringen, men jg antar att det är en annan blogg du menar?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback