More to come

Haft fullt upp denna helg, igår vet jag inte vart dagen tog vägen, helt plötsligt stod jag ipartyklänning och svor övr mitt hår i badrummet.
Tyvärr blev träningen lidande men nya tag nästa vecka, sm alltid:D ar varit rätt duktig på totalen den här veckan iaf!
BTW, om texten är konstig eller felstavad så är det för att jag sitter i vardagsrummet och skriver på vårt nya alltiett-keyboard. Skitsmidigt, man håller det som en tv-spelskontroll typ, så vid högra tummen har man en kula som man styr muspekaren med, sen använde man antingen pekfingret eller andra handen för att klicka, vid vänsterpekfingret sitter en scroller. Men att sitta o blogga med är ju inte direkt optimalt, tangenterna är pyttesmå så man missar lite och får leta efter rätt knapparna! Men det är supercoolt!

Får ta o blogga mer under morgondagen, har lite bilder från lördagens festligehter och kvällens mysiga middag. Nu ska jag krypa ner i ett varmt bad med G. Mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback