Lördagsfrosseri



Inte nog med att vi åt pankakor till frukost, blev supergoda vegeburgare till kvällsmat! Burgare från hälsans kök, massa ost, rödlök, grönsaker, stark senap, Johnny's hamburgerdressing och Max-bröd, man tackar. Serverade med ugnsstekta grönsaker marinerade i massa vitlök och örter. Stört gott! Hade även lite linsröra kvar från gårdagens frosseri som fick sätta livet till nu, mumma. Fy fan jag bara känner hur kilona hopar sig! Haha, jag är såå klen just nu. Men jag har faktiskt haft mens och då är man lite extra svag för frestelser! Som de där ostbågarna som slank ner till efterrätt. Oj gud vad jag skäms.

Imorgon ska här motioneras. Kanske skulle dra till Ågelsjön och dra runt ett varv? Blir en sväng till Sats kan jag lova också. Har brutal ångest över bikiniformen. Kan nån komma och sparka mig i arslet? Blir så trött på mig själv. Jag var ju värsta duktig förra våren, och våren innan dess. Jag är alltid som duktigast på våren. Varför inte i år? Måste bestämma med Frida imorn, annars blir det inte av kan jag lova. Baah. Jag måste komma i mina fina aprikosa jeans!


Även katterna fick lyxmiddag idag
Nån "Gourmet tonfisk mousse", kittla dödsskönt i kistan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback