Live from a nervwrack

Any minute now. Känns läskigt kan jag lova. I want it sooo baaad, it's driving me mad.

Shit när kommer True Blood tillbaka egentligen? I need me some Skarsgård. Hjärtat bankar ganska hårt här, har nog aldrig varit med om något liknande. Inte ens när vi kämpade upp för de där förbannade branterna i Ancona. Usch, åkinte dit. Hela stan är bara en jävla uppförsbacke.

Hur som helst, jag är så pepp! Det här är vad jag vill vill vill! Har laddat upp med nymalet kaffe och scrambled eggs till frukost, varit ute på en frisk om något blöt promenad.

Känns som en bra dag idag, om jag bara kan hålla nerverna på jämn nivå!



En av alla uppförsbackar i Ancona, men jag klarade den och hundra till så jag ska klara detta också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback