Köpstopp

Det är ju fan inge kul. Men jag har sån panik över Thailand nu, vill inte göra av med några pengar i onödan här hemma, vill lägga dem på onödiga saker i Thailand istället. Shit lär få  chartra ett privatjet för o få hem alla mina väskor, lösögonfransar, glitter och bikinis.

 

Gjorde ju Ingelsta osäkert häromdan, Gustav hade spenderarbyxorna på men själv snålade jag. Blev dock en ny sportbh, behövs ju alltid, samma som jag har från Casall - bästa ever! Med formade kupor inuti och bh-spänne i bak, känner mig helt bröstbefriad när jag har den! Kan hoppa och studsa bäst jag vill utan att tuttarna rör sig en millimeter! Blev också en mjukiströja och byxor att ha som överdrag på gymmet, skönt när man sprungit på bandet och svettats som en gris att ha en tröja som skyddar lite, vill ju inte kladda ner maskinerna som en annan gris! Fyndade på Lindex rea också, trosor 20kr/paret och en bh för 50 riksdaler, man tackar!

 

Gustav fick sig en Lyle&Scott jacka, två par nya jeans och lite tröjor, han är värsta fashionistan. Men han har u inte uniform på jobbet heller, jag vill också kunna ha privata kläder så man känner att det är kul att köpa kläder igen! Har massa fint jag aldrig använder för det inte är tillfälle typ:/

 

Riktigt avis på jackan, mörkblått är ju det nya svarta!

Men jag kan säkert sno den utan att han märker något....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback