Känn pressen

Shit nu närmar det sig! Fick ett litet nervöst sammanbrott igår och tjöt en stund så trycket skulle lätta lite. Haha, men det är helt stört hur mycket jag vill ha det här och jag är inte alls lika kaxig som i förra omgången så jag är sååå rädd att jag inte kommer att kunna prestera bra. Usch får minnen från danstävlingarna. Skulle behöva vara ledig från jobbet idag, dra o träna, var alldeles för trött för det igår. Bara springa på löpbandet och rensa skallen, ska nog göra det en stund ikväll, sätta mig i bastun efteråt!

Det är konstigt hur man reagerar i vissa situationer. På jobbet går jag nästan igång på jobbiga kundsituationer och går in och styr upp det hela om jag hör att en kollega inte pallar trycket. Ja ni anar inte hur folk beter dig ibland. Men då kommer Evelina, 24 bast med pondus som en 40-talist, då är det fan inte frågan om att lilla gumman mig. Skulle nån lilla gumman mig, då jävlar! Haha! Mycket har man ju ifrån att jobba med försäljning, hur man lägger upp saker för kunden är ju byggt på samma sätt oavsett om det gäller att förklara regelverk och lagar eller om jag vill att de ska öppna ett sparkonto. Jag styr samtalet. Är nån riktigt otrevlig pumpar mitt adrenalin så hårt att man skulle kunna använda mitt blod till att få liv i nån som överdoserat kokain. Typ. Haha:D Men jag är alltid superproffesionel och aldrig otrevlig. Men jag vet vilka ord man ska använda för att trycka på de rätta knapparna:D

Men nu känner jag mig liten och skör som en sparvunge. Eller mja, har ju inte varit på gymmet på en vecka så lite mer som ett skört buksvin. Fan. Måste skärpa mig där, har verkligen haft noll motivation senaste dagarna. Usch, inte likt mig! Men nästa vecka skulle Frida skaffa kort på Sats så då får jag en till som sparkar mig i rumpan! Kom iaf upp skapligt idag för jag tyckte att jag behövde blogga lite!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback