Känn dig unik

http://www.feelunique.com/


Denna sida tipsade min gamle frisör och vän Emma om, har glidit runt där nu och bestämt mig för att lägga in en megaorder med Redkenprodukter! Såg även på min Beutyplanet-banner på sidan här att de kör specialpris på redken nu, men de hade bara schampo och balsam, jag är jävligt sugen på alla andra grejer, som ska skydda och bygga upp håret. har bestämt mig för att ta mig i kragen, toppa håret lite nu innan Thailand. Sen fixa det innan vi åker hem eller straxt efteråt, klippa av en 5-10cm och slinga upp det, sen sköta om det som det vore ömtåligt silke! Det är ju inte så svårt egentligen, men man är ju bekväm av sig!


Kan tipsa om nån annan tänkte använda sig av denna sida är att när ni visar priserna använder er av GBP som standardvaluta, då när man betalar med kortet räknas det om till svenska kronor över visas/mastercards-kurs och blir på så sätt billigast. Visar man priser i Svenska kronor räknar sidan ut från pund till kronor över en egen lite högre kurs, sen drar man pund från kortet som görs om till kronor så på en stor order gör det några tjugor i skillnad kan jag lova!

Räknar man på den elektroniska kursen kostar balsamet till ex. 11GBP=115.5SEK, väljer man SEK på sidan visar den ett pris på 146.30SEK.

Kolla alltid vilket land företaget har sitt säte när man beställer utomands ifrån!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback