In my mind

Jag är ju lite av en kuf, det är ju ingen större hemlighet, hade det inte varit för att jag hade en övervakningskamera på mig så hade jag släppt loss totalt idag! Satt och räknade upp leveransen så att allt stämde, mellan thailändska bath och mexikanska pesos försvann jag iväg till nåt paradis med palmer som gungade i takt till musiken  i mitt huvud. Jason Mraz - I'm yours. Total semesterlåt, den ska vara themesong på Thailandresan kan jag lova.
Jag kunde se mig själv hoppa ner för vattenfall, glida runt barfota i klänning med en slokhatt och hur solen glittrade. Framför en eld på stranden med glada människor, kall dricka och gitarrspelande...

Sen avbröts jag av en förjävla illa stank, jo tjena, typ avloppet brann tydligen upp i fastigheten igår eller nåt... vet inte, men det stank inte hallonbåtar iaf! Men fastighetsägarn hade en kille på plats rätt fort som fick bukt på det, men då var palmerna långt borta. Istället fick jag fortsätta med mina företagskunder och jaga runt i halva sverige, maila och ha mig som en idiot. Då kom She works hard for the money krypandes istället.

Jag kanske har nån mental disorder. Men alltså hällre att man har lite musik i skallen än demoner som säger åt en att lyssna på emo-musik o skära sig vara deppig och låta saker tynga ner en.

 

Jason Mraz♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback