How it hurts

Är sjukt shoppingsugen. Massa fint till lägenheten vill jag ha. Helst ett helt nytt kök men det får jag nog lugna mig med:P

Måste jobba lite på Gustav. Har världens bild av hur jag vill ha det i köket. På väggen där vi har tavlan nu vill jag ha två långa hyllor som man kan ha fina burkar och sånt på, så vi får bort lite krafs från skafferiet. Under den understa hyllan vill jag ha krokar som man kan hänga upp fotoramar i. Kanske hänga upp dem med sidenband, skulle vara supersött, och praktiskt. Ge mig! Superenkelt att fixa också, konsoller och hyllplan kan man köpa på Clas Ohlason eller Rusta, måla med lite vit färg, burkar kan man köpa både nya och gamla lite här o var. Dessutom skulle jag kunna ha några fina ljuslyktor på också. Jag älskar ljuslyktor!

Behöver ju inte bli särskilt dyrt heller. Mmm... ska nog jobba lite på honom, måla en liten skiss och se om det inte går att övertala herr Kraft!

Baah. Nä nu måste jag gå ut med Zion sen är det tillbaka till jobbet och köra veckans sista timmar! Ikväll funderar jag på om jag ska baka något att bjuda på imorn, kanske en kladdkaka eller nåt annat enkelt, hembakat är alltid mysigt! Längesen jag gjorde något, känner för att vara lite husmoderlig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback