Hot mess


Så här tuff ser jag ut på gymmet!

Har precis varit ute 45min med Zion, kände en brandrök som slog imot oss när vi gick ut, glömde bort det lika fort... sen när vi kommer upp på Drottninggatan ser vi blåljus långt där borta, när vi kom närmre såg jag att det var byggnaden jag jobbar i som brann. Och vilken brand sen! Massa ambulanser, brandbilar och poliser överallt, massvis med människor stod i röken och glodde - man ba hallå brandrök är ju så jävla hälsosamt!
Ska bli spännande o se vad som händer imorn, får väl införskaffa rökdykardräkt och ha över uniformen!
För på mitt jobb håller man ju alltid öppet!

Ska sätta mig med lite käk nu, skriva lite stödord inför tisdag och sen blir det nog lite gym.

Fan VÅFFLOR skulle jag kunna döda för just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback