Hjärtemys

Av någon anledning strejkar min kamera, eller minneskortet, eller jag vet inte, korten sparas iaf inte så alla fina kort jag tog på vår romantiska middag igår + vårt valentinesmys är väck! Hallåeller...

Menmen, vi hade helt fantastiskt mysigt igår iaf! Dukade upp med snacksized lax, räkröra med pepparrot, smörstekta primörer(vackert ord för fina grönsaker) och portabellastuvning (Kassörska: Äre sån hära Sket-ta-kä äller? Evelina: Nej Portabella. Kassörska: jajaa, Påårtabäälla. Jävla östgöte.). Till maten såg vi Wall Street: Money never sleeps, mös i våra morgonrockar och hade det bra.
Efter filmen gick vi ut med disken, men jag avbröt mig och gick för en sekund in i arbetsrummet för att kolla mitt schema, när jag hör det välbekanta ljudet av husdjur som gör något dumt. For upp ur stolen och in i vardagsrummet där Zion stod o mumsade i sig typ två laxfiléer, fast i småbitar. Jaha det var Gustavs matlåda som rök. Kan lova en hund som fick ovett. Han såg självklart helt oförstående ut och grufflade tillbaka att vi minsann ätit färdigt så han kunde ju ta resterna!
Denna hund. Han var ju så duktig. Förut kunde man ju lämna saker på vardagsrumsbordet och han vaktade så att katterna inte tog det. Nu kör han bort Lupin och tar det själv. Häromdan kom jag på honom med att plocka paprikabitar från Gustavs sallad och spotta ut dem på golvet. WTF?

Jaja, nu var vi jävligt snabba att duka av bordet iaf, har ätit ostbricka och muffins:D Men lilla Zion han iaf hugga ett muffinspapper, det var supersmaskigt så jag lät han hållas. Klart hunden ska ha muffinspapper!

Nu ropar en naken Gustav från badrummet att det är baddags, okej han sa duscha men det är ju fjantigt! Jag gillar att bada. Shit min mage är på bristningsgränsen. Ätit för mycket gott idag. Jävla skit. Måste verkligen till gymmet och springa imorn! Bara en månad kvar till Thailand! IIH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback