Full rollin'

Hinner inte blogga, baah.

Menmen jag pumpar upp ett litet inlägg imellan tuggorna såhär på lunchen!

Hade en helt underbar kväll med min alldeles egna Gustav igår, men innan dess var det kaos. Systemfail på jobbet - datorerna kom typ i trotsåldern, tekniker Evelina fick krypa in i serverskåpet och försöka få rätt på grejjerna med en supportkille i telefonen, fatta typ noll. Hem och fixa, dra och storhandla, mötte en typ 18-årig tjej vars bil hade gett upp totalt på henne mitt ute i industriområdet där vi parkar. Stackarn, hade med mig min hjälpstartare till batteriet så vi försökte med det men det funka inte, lät som det satt ett skitförbannad hackspett i motorn så kunde inte göra så mycket. Kände mig skittaskig när jag åkte vidare sen när vi insett att det inte går att göra något, och inte kunde vi rubba bilen heller *tumme upp*

Hur skönt som helst att glida in på Manesa staxt innan 21.30! Inte så mycket människor, bara sådär lungt och skönt, dämpad belysning, mjuk musik i bakgrunden. Beställde in typ 6-7 rätter, satt och plockade i världens godaste kalamares, dippade brödbitar i diverse röror, njöt av stark ost och mustigt vin. Underbart!

Ååh, drömmer mig tillbaka, tänk om man kunde gå ut o äta så jämt! Tapas är ju för underbart!

Men icke, nu har jag 5 timmar kvar att jobba, sen ska vi dra till Gustavs mor... tror jag. Vet inte vad de bestämt.
Blir lite tårta på jobbet när jag kommer tillbaka, chefen skämmer bort oss idag! Med gul tårta, givetvis;)





Världens bästa kamera...
hmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback