Frukost♥



Klockan ringde 7 imorse, hade det inte varit för att min väckarklocka också är min iPhone hade jag slängt den i väggen. Kändes som jag blivit slängt i väggen. Blä. Inte haft en lugn stund inatt, först höll Zion på att gruffa runt i sängen, nån timme senare kom Giza och krafsa mig i ansiktet för att jag skulle lyfta på täcket så hon kunde få värme sig mot mitt bukfläsk. Trodde att jag till sist skulle få sova... nää då kommer en kärlekskrank pojkvän och kryper ner. Och honom var jag inte kompis med. Han hade inte gjort rent kattlådan. FYI.

Jaja upp o hoppa, tävtta, mumla och grumla lite för mig själv. Sova en stund till, ner i tvättstugan, städa köket, ut med hunden, gå till Konsum. Det är så livet rullar på eller? Helt plötsligt sitter man där på hemmet och undrar vad som hände.

Sparkade Gustav ur sängen och trots min ilska på hans oförmåga att göra rent kattlådan ordnade jag en sjudundrande frukost! Nymalet kaffe till på köpet! Inte dåligt det inte... Jag älskar frukost, söndagsfrukost, croissanter. Om jag fick välja vad jag skulle ta med mig till en öde ö skulle ett obegränsat förråd med croissanter ligga i topp-3.

Har inte lust att göra många knop idag, det är söndag - då ska man vila! Men jag måste nog gå ut med hunden några omgångar till. Alltså det är precis som han har en kissmaskin i magen, hur mycket man än går ut med honom så finns det alltid nytt kiss att tömma ut. Konstigt det där. Sen känner jag ju mig själv tillräckligt väl för att veta att jag kommer studsa bort till Sats lite senare och köra lite löpband. Känns ju såå bra!
Är lite sugen på att köra bil också, men jag vågar inte, då kanske nån snor min p-plats!

Sen vet jag vad jag måste göra idag. Förbereda mig. Det ligger ljusår bort i mitt huvud men jag måste ändå göra mitt yttersta, för jag vill nå dit - långt där borta i slutet av galaxen. På tisdag är min första prövning. I'm gonna nail it. I'm gonna love you like I never been hurt before, I'm gonna love you like I'm indestructable. Typ så fast mer karriärsmässigt. På tal om - vilken fantastisk låt! I let the bad ones in - and the good ones go. Robyn in my ♥ since 1995. Ni skulle bara sett mig på Småstjärnorna Audition lite senare samma år... jag och 5 andra småbrudar stod på Hilton Hotel i Stockholm och öste skiten ut Do you really want me. Dock var jag komplett värdelös och hade inga tävlingsnerver alls utan fick åka hem utan en plats i tv-produktionen. Men det har ju inte hindrat mig, jag kicka skiten ur PokerFejs några år senare istället.





Ååh en croissant till skulle sitta fiiint!


Evelina♥ Sheraton's frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback