Clear my head

Nej ni, dagen har bara flugit förbi!

Blev en blöt kvällspromenad med Zion alldeles nyss, mysigt med mörker o regn, skulle vilja ligga på soffan o titta på skräckfilm med en påse Sourcream&Peppar... yummieyummie!

Men icke! Det är ju inte riktigt så jag jobbar som ni vet... så nu ska jag hoppa i träningskläderna och dra till Sats, köra en halvtimme på löpbandet iaf, kanske lite mage också. Har världens träningsvärk i den iof, känns som jag fått en smäll av typ Snookie.

Skönt att få upp pulsen lite såhär på kvällskvisten, få lite nytt syre i kroppen innan man ska sova. Har visserligen läst att man inte ska träna så intensivt nära sängdags för att kroppen ska komma i rätt puls och temperatur. Men jag behöver röra på mig. På vårt trånga lilla kontor är det typ 2m för att hämta ett papper i skrivare, 2m för att hämta lite pengar, hoppa upp o ner från stolen(har sånna höga som barstolar typ), 4m till köket och kaffet, ja som ni förstår blir det ju inte mycket motion där inte.

Dessutom var det ju någon som låg i soffan och mumsade våfflor med glass, grädde och blåbärssylt igår...

Måste boka in en tid med kära Anna också så hon kan klämma lite på ryggen på mig också, behöver få ut lite knutar tror jag. Sen är det ju hur skönt som helst också så lite därför... ååh massage, det är det bästa som finns. Iaf topp 10. Hårdhänt ska det vara! Mmmmmm...

Ja just det gymmet var det ja! Upp o hoppa!




Saknar klättringen, kommer klättra skiten ur bergen i Thailand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback