Beautiful things



Titt vad fin jag hitta i Stockholm!
Ska köpa nån fräsch parfym att fylla den med.

Design:
Lisbeth Dahl

Har för mig att skålen jag köpte häromveckan från Drömgården var från samma ställe, ska slänga ut våra svarta småskålar och köpa matchande till den. Jättesöta i lite gammeldags stil, passar bättre i köket! Dessutom är de ju faktiskt rosa... och blir inte lika fula som de svarta om de skulle bli kantstötta!


Den här hitta jag i butiken som ligger om man är i Gallerian och tar rullbandet ner till NK eller nåt, typ American Living tror jag butiken heter. Väldigt Maria Montazami. Massa tofsar och sånt, men massa annat underbart vackert också. Bland annat ett skrivbrd/sminkbord i spegelglas! Åååh! Det skulle vara värsta drömmen att ha! Men förstå hur mycket man får putsa! :D
Är ju lite inne i USA med spegelmöbler, kostar ju en halv förmögenhet men faan vad snyggt! Men ack, får hålla mig till Ikea ett tag till!

På tal om Ikea, jag har ju köpt min efterlängtade lampa!


Underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback